Ecrinada Ahh canım şuan aslında bebeğin için bebe bisküvisi de sütte erken .. bisküvi için kendi yaptığın bir bisküviyse tadımların bitikten sonra vermeni tavsiye ederim 7. ay gibi.. mama hazırlayabilirsin bisküviyle ara öğünde yoğurtla verebilirsin .. süt konusuna gelince de sütü artık 2 yaşa kadar önermiyor Dr lar .. hem Demir emilimini azalttığı için hemde bebeğin bağırsağı inek sütü gibi sindirimi zor içeceklere hazır değil ancak 2 yaşına kadar onu rahatsız etmeden sindirebilir duruma geliyor .. en güzeli bir süre sahan beklemen bence ..