Merhaba anneler umarım iyisinizdir🎀 benim sorunum bana hayli garip gelen türden. Daha önce kimsede duymadım ve buraya danışmak istedim. Napcamı hiç bilmiyorum. Oğlum 16 aylık ve bi süredir elleri sürekli ağzında ilk etapta üstünde durmadım damaklarını kaşıdığını düşündüm. Aradan epey zaman geçti hala devam etmesinin yanı sıra asla hiç bir tırnağı uzamamış. Ayak tırnakları uzadı ama eller uzamadı. Tırnaklarını resmen yiyor ne yapmam gerekir. Tecrübeliler varmı aranız da.????