Sevgili anneler, bebem 7 aylık olmak üzere. Yaklaşık 7 kg. Arabasında puset kullanımını ne zaman bırakmalıyız acaba? Hoş hala kış mevsimindeyiz pusette sıcak oluyor korunaklı oluyor. Bir de yüzü bana dönük olduğu için ben rahat oluyorum. Bir de oto koltuğu meselesi var ona ne zaman geçmeliyiz?