Cheeta Sadece 6 ay kullandığımız siyah oyuncaklı babybjörn ana kucağı 1000 TL ye satılıktır. İlgilenenlere resimlerini de gönderebilirim
incimercan Cheeta merhaba ben de babybjörn arayisindayim hala satılık mi? herhangi bir sorunu deformesi var mı?
Cheeta incimercan evet hala satılık, herhangi bir deformasyon yok, çok fazla kullandığımız söylenemez zaten.
incimercan Cheeta havale eft ile indirim yapar mısınız peki? Yenidoğan yaptum 1 aylık bebeğim var. 700 TL kadar bütçe ayırabiliyorum. Eşimi bu fiyata bile zor ikna edebildim.
Cheeta incimercan sizi anlıyorum yardımcı olmak isterdim ama pahalı bir ürün, yeni fiyatı nerdeyse 2000 TL oldu, dediğiniz fiyata maalesef veremem:(