Elifm İlk hafta azar azar kanama oldu 7.gunde bitti simdi 12. Gun öncekine gore fazla kanamam var tekrar baslamasi normalmi hanımlar
-Nurella- Elifm Benimde sezaryen. bu sekilde 45 gün devam etti. 4gun geldi kesildi 5 gün gelmedi. Sonra 3 gun geldi 1 hafta gelmedi. Düzensiz sacma sapan kanamalarim oldu.
Mom263 Elifm normal bi bitti gibi olur sonra tekrar baslar bi sekilde 40 gun suruyor yani. Akinti oluyor yine oluyor yani. Dert edecek bisi degil olmamasi kotu temizlenir iyice iciniz. Gecmis olsun gule gule buyutun.
Yahmir Elifm bende Sezeryan oldum normal kanaması 40 güne kadar kanıyor rahim kalan parçaları temizliyor
Yahmir Elifm bendede oluyordu hatta beyaz akıntı geliyordu sonra tekrar kan geliyordu pıhtılaşma geliyordu normal bunlar