Sngl_3 Merhaba bayanlar bebeklerinize karnabahar tadımı yaptırdınız mı? Birde soğan sarımsak kaçıncı ayda verdiniz?
Aysess38 Sngl_3 bende biraz önce nette araştırdım karnabaharı😊Gazlı bi bebekse zaten hiç önerimiyor ve de 6.ayda değilde 8.ayda falan başlayabilirsiniz diye okudum
Aysess38 Sngl_3 bende neyle başlayacağımı şaşırdım yoğurtla başlayacaktım ev yapımı yok şu an .. havuçla başlamayı düşünüyorum bugün İnşaAllah deniycem bakalım