Nazookurlr biz bir sylıken gectık sanırm suan 4 numara kullanıyorux oğlum 3 aylık bacakları tombul ıldugu için diger bezler cok sıkıp kıpkırmızı yapıyor kenarları kavusunca da zorluyor kilolu degıl ama 4 numara rahat edıyor altan bıraz bol gelıyor ama baya rahat 😂