Emzirme bittikten sonra yaşadığım bir sorun. Meme başında kabuklanma sertleşme ve kahverengi Kısmında büzüşme. Banyodan sonra kabuklar yumuşuyor temizlenebilir oluyor bir kaç kez soydum ama geri kabuk bağlıyor. Vazelin sürüyorum o da yumuşatmıyor geçirmiyor. Emzirmeden kaynaklıdır dedim bekleyim zamanla düzelir dedim düzelmedi. Bunu yaşayan var mı? Normal mi? İlk çocuğum olduğu için göğsümde ilk kez böyle bi değişim yaşıyorum bilgisizliğimi hoş görün.