dnyerdm Kızlar merhaba 3 ay 8 günlük bebeğim var gün içinde nasıl zaman geçiriyorsunuz oyun aktivite olarak neler yapıyorsunuz ? Ben oğlumla oyun halısında oynuyoruz pusetin içine koyuyorum isim varken benimle geziyor oda oda 🤭 beni izliyor, şarkı söylüyorum en sevdiğimiz otobüsün tekerleği, hikayeler anlatıyorum bazen kendim uyduruyorum 😂 kucağımdan inmek istemiyor bazı zamanlarda sadece omzumda etrafı izliyor konuşmadan bile duruyor hayret ediyorum normal mi bu durum yoksa ben yetersiz mı geliyorum diye düşünüyorum😥 daha farklı neler yapabilirim ? Birde dede anneanne babaanne ile görüntülü konuşma yapıyor musunuzz
Zuhal1414 dnyerdm oyun halısı, zeka kartları, konuşma bol bol , müzik dinleme, dans etme , kucaklaşma,öpüşme bunlar yapılır 3 aylık bebekle💁🏻♀️Biz bunları yapıyoruz görüntülü konuşmada bebeğime ekran göstermiyorum tersten gösteriyorum sadece bebeği
dnyerdm Zuhal1414 anladım canm bende yapıyorum bunları evde akşama kadar ikimiz olduğu için acaba yetersiz mı geliyorum diyorum yanlış mı yapıyorum diyorum babası gelince oyun kuruyor oynuyorlar ama yetiyor mu bilmiyorum vicdan yapıyorum 🤦 kötü hissediyorum