papatya3 bebegim 2 ay 23 gunluk, bir kac gundur istahinda azalma, uykularinda azalma, mizmizlanma var. ayrica ellerini yumruk yapip agzina goturuyor, agzi cok tukuruklu salyali gibi. cok erken biliyorum ama ihtimal var mi dis belirtileri olabilir mi?
ilkgozagrimmm papatya3 Şimdi ellerini tanımaya başladıkları zaman. Onun için ağzına götürüyor, salyası da normal
Zuhal1414 papatya3 olabilir ama sizinkiler diş belirtisi değil bana göre bebekler hergün değişiyor ellerini ağzına sokması ellerini keşfetmesi ve artık konuşur gibi yaptıkları için dilleri dönüyor oda tükürük yapıyor bende öyle sanmıştım doktor dili döndüğü için tükürük oluşuyor demişti
pembeblog Bizimde 3 aylık eliyle kaşiyor gibi hep önlük değiştiriyorum salya akıyor. Doktor belirti dedi 5 aydan sonra çıkar dedi . 3 ayda filan çıkarsa dişi çekilir dedi 😕