Tosbiginannesiii Bebegimde 10 gunder fazladir var gecmedi hala sizce ne olabilir bu??? https://imgyukle.com/i/Ll3N6A
kubra_s Tosbiginannesiii bizimde boynunda var bepanthol kaşıntı giderice kullandım cikdiye doktorumuzada danıştım kullan geçmezse gel dedi 2. Günde baya azalmıştı şükür geçti
Tued Tosbiginannesiii vücudunda başka yerde varda canım süt alerjisi diyodu bbm dr ama yinede bi test Yaptr emon ol geçmiş olsun
Emine_1245 Canım bizimde kaç gündür yüzünde bu tarz kızarıklık var. Sağlık ocağına götürecem bugün. Ya egzama yada allerjik birşey gibi duruyor
Pnnr Tosbiginannesiii bizimde boynunda vardi ama bu derece büyük değildi doktoruna sordum fucidin krem sür günde iki kez demisti bir kere surmeyle ertesi gün geçti bidaha kullanmamistim egzamaya benziyor demisti kiyafetlerden sürtünen örme iplerden falan oluyormus.