Btl-aybar benim kızımda yemiyor canım ve bu şekilde bulamaç tarzı yemeden yiyor. Mesela elma muz yani meyveleri hiç bir şeye katmadan şade veriyorum öyle daha çok seviyor.Zaten bebe bisküvisi falan hiç vermedim vermiyorumda, sadece kahvaltıya böyle yumurta sarısı pekmez karışımı yaptım başlarda baktım yemiyor ayrı ayrı verdim yiyor. Şuanda hala öyle ayrı ayrı yiyor hepsini pekmezide ayrı kaşıkla veriyorum yiyor yani aslonda bizim gibi yiyor