Merhaba kızlar 🌼 haziranda ücretsiz iznim biteceği için işe başlayacağım. Oğlum işe başlayınca 8 aylık oluyor ve sadece anne sütü alıyor. Açıkçası işe başlayınca ne yapacağımı bilmiyorum oğlum ek gıdaya geçmiş oluyor. Ben sabah 7 bucukta evden çıkıcam akşam da 4 te evde olurum. Merak ettiğim konu oğluma ne kadar süt bırakmam gerekiyor? Sabah emzirip çıksam Bi kere de bıraktığım sütü içse yeterli gelir mi? Uzun zamandır süt sağmıyorum ve işe başlayınca sütün yetmeyeceğinden endişeliyim. Son bir soru iş yerinde süt sağıp, orda dolaba koyup sonra eve getirsem sütte bir sıkıntı olur mu? Şimdiden teşekkür ederim ♥️