Edward benim kızım 2 aylık şuan zor bir eğitim değil hatta ben eğitim demeyide sevmiyorum tam 3 gecemi ona verdim bebeğinizin uykusu geldiğini anlıyorsunuz zaten beşine kattım oda karanlıktı ağızına emziğini verdim her ağladığında konuşmadan pış pış elini tuttum emziğini verdim üçüncü gece kendiliğinden daldı emziğiyle ilerleyen aylarda algıları daha açık olacak ve o zaman çok daha zor ağlatma ağırlıklı saçma sapan eğitim adı Altında Olan şeylere karşıyım ben kendimce bu yöntemi buldum ve uyku saatlerine dikkat edin gündüz de uykusunu alan Bebek daha güzel uyuyor gündüz uykusuz kalınca kızım çok zorluyor bide her gece aynı düzen olmuyor bazen gazı fazla oluyor sancılanıyor çok değişken sadece sallama kucak ilerleyen aylarda bize zor olacak bu yüzden elinzden geldiğince böyle sizi yormayacak yöntemler tercih edin