Merhaba sevgili anneler. Bebeğim 8 ay 4 günlük baştan beri gaz problemi yaşıyoruz 6. Aydan sonra biraz rahatlama olmuştu ancak bu aralar bayağı gazlanıyor. Ek gıda olarak çok da iştahsız bebeğim daha çok gece gündüz emiyor. Gece bile en fazla 3 saat uyur o da nadiren sonra emmek için uyanır. Bu aralar gece hep uyanıyor zor rahatlatıyorum onu o kadar uykusuz kalıyorum ki zombi gibi dolanıyorum. Kabızlık problemimiz de var. Deneyimli annelerimizden yardım bekliyorum. Masaj yapıyorum gaz için. Kayısı hurma püreleri yapıyorum zeytinyağı içiriyorum az kabızlık için. Ama bunlar işe yaramıyor.