Benim oğlum da kilolu doğdu 3-4-5. Aya kadar kilolu gitti,ben okula başlayınca sağma süt verdim,içmedi zayıfladı,okullar uzaktan eğitime geçti kilo aldı,sonra 6. Ayda emeklemeyi çözdü, aldığını geri verdi, şimdi yürüme arkadaşıyla yürüyor ,desteksiz yürümesine de az kaldı,dolu dolu yiyor ama hareketten kilo alamıyor,doktor annesi babası çok zayıf genetik etkilemiştir demişti bize . Hareketli olmasından dolayı çok yoruluyorum.koltuktan aşağı komando gibi inip çıkıyor,okulun jimnastik kulübünde olduğunu sanıyor olabilir