Mom079 Çok çok üzgünüm😞 oğlum sanırım epilepsi hastası bi haftadır kafasını istemsiz seyirir gibi 3 4 kere hafif geriye atar gibi hareket yapıyordu. Bugün uykuya dalıncada yaptı. Yarına randevu aldık. Bebeği epilepsi olan anneler sizdede belirti böyle miydi?
Prensesannesi38 Mom079 kaç aylık bebeğiniz bazen bebekler kendini kafasını arkaya atıyor başka bi belirti yoksa hemen endişelenmeyin
1ipekgibi- Mom079 canım ben bu hastalıkla kendim mücadele ettim yıllarca şimdi iyiyim çok şükür.sorum şu ağızda köpük,dalıp bi yerlere tepki vermeme durumu var mı.hemen kötü düşünmeyin inşallah bi şeyi yoktur
Mom079 Prensesannesi38 bende önemsemiyordum eşim diyordu niye böyle yapıyor diye. Ama arttı sanki uykusunda yaptı ilk kez. İstemsiz yapıyor belliki. Böyle seyirir gibi kafasını arkaya atıyor. Videoya cekmeye çalışcam dr a göstercez
Mom079 1ipekgibi- hayır cnm öyle şeyleri yok sadece kafayı geri atıyor seyirir gibi değişik hakaret yapıyor. İnternetten baya arastırdım hafif belirtilerle başlar ilerler önlem alınmalı yazmışlar. İçiniz rahat etmesi için götürcez yarın dr a
Abf Dr bana ellerini yumruk yapıp kasilıyorsa olabilir demişti, kötü düşünmeyin, biseyi yoktur inşallah
Mom079 Abf ellerini yumruk yapmıyor kuzum. Belkşde oyun yapıyor ama uyurken yapması korkuttu beni. İnşallah bişeyi yoktur
esra89 Mom079 inşallah birşeyi yoktur içinizi ferah tutun rabbim bütün bebeklere sağlık sıhhat versin inşallah
Abf Mom079 benim oğlumda çok fazla ürperiyor, irkiliyor, Dr yenidoğan refleksi dedi, insan tecrübesiz olunca bir de elinin altında İnternet olunca her hareketinden Bi hastalık çıkarabiliyor,
Mom079 Abf yok cnm ürpermek irkilmek değil. 3 4 kere kafayı geriye atar gibi hareket yapıyor. İstemsiz gibi kasılma
Pinkbery Mom079 canım bazı dönemlerde olabiliyor bebeklerin garip hareketleri gercekten denk gelebiliyor.Birsey yoktur endişe etme. Ailede varmı epilepsi hastası olan?? Tabi siz yinede goturun içiniz rahat etsin. Eeg cekip bakarlar. videoda almak lazım doktora göstermek icin. İnşallah birsey yoktur. Gecmis olsun.
Sevda6767 Abf benimki 8 günlük uykuda çok yapiyo hem irkiliyo hem ürperti gibi normal diyen de var anormal diyen de