HacerAydn canım ben sezeryandan sonra bacağa vuran kasık ağrısı çektim ve 1 hafta kadar sürdü sonra geçti. Böyle adet sancısına benziyordu. Bu normalmiş. Zaten Allah korusun dikişine bir şey olsa mutlaka belli eder kendini. Eğer sana eşlik edebilecek biri varsa acile gitsen bakarlar. Bide lohusasın, üzme kendini bu kadar 😢