Esssrahtp doğumdan itibaren prima kullanıyordum haftada bir paket bitiyor yetişmiyor bazen hafta bile olmuyordu bebekler ikiz olunca yorumlara istinaden baby turco aldım 3 paket çabuk bitiyor diye hem uygun hem herkes çok memnundu ama hiç beğenmedim pişik yapmadı fakat koku ve çok fazla sızdırma yapıyor gün içinde 2-3 defa kızımın üstünü komple değiştirmek zorunda kalıyorum son bir kaç tane kaldı molfix deneyeceğim