Semiha01 Bebeğim 5 buçuk aylık çok iştahsız , ilk doğdu zaman daha iştahlıydı , anne sütü yok , mama ile besleniyo , ve daha yani tadım olarak yoğurt a basladım doktorumuz dedi, çok üzülüyorum kilo almıyo bu ara