Nesrinmomy Kızlar baktımda herkesin bu ay adeti gecikiyor acaba mevsimsel olarak mı böyle oldu ve adeti gecikenler kaç gün oldu gecikmeniz her ay düzenli oluyor muydunuz doğum yapalı ne kadar oldu bu arada benimkide 1 hafta oldu olmadim😂😂😂
Esssrahtp Nesrinmomy dogum yapali 3 ay oldu daha adet gormedim ama hamilelikten once her yil (ocak yada subat) ayinda ve (agustos yada eylul) aylarinda adetim 10-14 gun gecikirdi senede 2 defa olmasinin mevsimsel oldugunu soylemisti doktorum
Asenana Nesrinmomy bugünle birlikte 4 gün gecikti. 3 buçuk ay oldu doğum yapali stresten çıldıracam testler de 1 haftadan önce sonuç çıkmazmış sanırım 🥴
Gzmczr Ela-gozlu 6 ay 8 günlük bebeğim doğumdan beri hep 10 gün 20 gün gecikiyorum ben hiç zamanında adet görmedim
Nesrinmomy Asenana daha yeni dogum yaptigindan ola bilir senin 😂 ben 6 ay once dogurdum her ay duzenliydi 😂
Htckync 6 ay oldu doğum yapali ikinci kızım. Bir kez adet oldum ikinci 3 gün gecikti. Düzensizliktir umarım. Yoksa ben iptal. Biraz önce kan verdim dehşetle sonucu bekliyorum😂😂😂
Nesrinmomy Htckync ah bende 6ay once digurdum kizim var benimde eylulden beri her ay adet oldum duzenliydi bu ay boyle oldu 😂 senin sonucu cok merak ediyorum😂
Tortilla_ Nesrinmomy 4-5 gün oluyor gecikti. Geçen ay da bi bu kadar gecikti. Valla insan beklemekten sıkılıyor 😒
Nesrinmomy Mehmetereninannesi programi hesapsiz kullaniyordum adetim gecikince bi soruyum her kese dedim. ne zaman istersem acarim bu neden sizi rahatsiz ediyor onu anlamadim 🤔
Kizcemm_20 Nesrinmomy benim 20 gün geciktikten sonra geldi deli gibi Sevindim hamile değilim diye 😂😂😂
Mehmetereninannesi Nesrinmomy neden dik başlı bir şekilde cevapıyorsunuz ki insanca soru sordum Böyle 1 saat önce katılıp cinsellikle alakalı trol hesaplar oluyor o yüzden sordum
Nesrinmomy Mehmetereninannesi 1cisi cinsellik iceren post paylasmamisim 2cisi oyle niyetli birisi olsam senin soruna bu kadar takmam kivirirdim 3cusu de oyle bisey olmadigi halde meraktan ne zaman actigima bakacak kadar pimpirikleysen neden yorum yapıyorsun Neyse sabah sabah sinirimi bozmuyum zaten sütüm azalmaya doğru gidiyor bide bu stresle gerilemiyim.