Omom Mom3434 durabilecek gibiyse değiştirmiyorum çünkü altını açınca uykusu da açılıyor sonra bir saat uyumuyor 😬
Minikpandalarinannesi Mom3434 uykuya gecmeden once değiştiriyorum sabaa kadar bidaha ellemiyorum uykusu açılıyor çünkü zaten yarım saatte bir uyanıyor 😂 iyice uykusu açılırsa vay benım halıme
sdyrnkgn Ben değiştiriyorum altı temiz değilse huzurlu emmiyo çünkü. Hem de uykusu açılıyo, emzirmek daha kolay oluyo bu sayede
Mlscrn Mom3434 8 aylık suanda 2 aylıktan itibaren değiltirmedim çnkü uyku açıldımı aşırı sinirli ve huzursuz oluyo uyumuyo uykuyu bölmeyin diyo doktorlar kaka yapmadığı sürece tabi
Kardi_13 Mom3434 ilk 2 ay değiştirdim gece de altını ama artık değiştiremiyorum kaka yapmadığı sürece