Minika54 Zehra243 A101 den alin 6 numara 20 tane 20 tl bende nu ara 6 numara bulmadım aliyorum Cok ta guzel kremli hemde😉
Efsunalp Zehra243 Prima premium care kullandim ogluma 2 ay baktim dayanmiyor yazik gunah ama bebegimde pisik olacak diye korktum. Bimin bezini denedim acikcasi korktum primadan sonra pişik yapacak diye. Ama hic olmadi su an kullaniyorum gayet memnunum
Taze1mom Bim bezi kullanabilirsin memnuniyetini çpk duydum kuzenim de kullanıyor. Bezin 1 tanesi 89 kuruş gibi birşeydi
arslaninannesi98 Biz goon kullanıyoruz, diğer bezler plastik poşet gibi kalıyor goonun yanında ama o da pahalı oldu artık. E bebeğin bezi var baby me ona bakabilirsiniz.