Ceylif ay benim oğlumda 4 aylıktı 8. Gün doktora götürmüştüm doktor anne sütü aldığı için normal bekle yapar dedi bir gün daha bekledim yok yapmıyor ertesi gün yani 10. Gün eşim lavman aldı. (Fitil kesinlikle önerilmiyor canım eczacıda kolay kolay vermiyor ) lavman alın ha bir de şırınga alsın eşin şırınganın iğnesi değil kesinlikle iğneyi çöpe at tabi şırınganın ucu küçük ya poposuna zarar vermiyor diye. Şırıngaya 1.5-2 mm çek lavmanı bebeğinin altına alt açma bezini ser bebeğini yan yatır lavmanı gönder içeri bi kaç saniye bekle ayyy nasıl rahat edecek nasıl çıkaracak onla beraber tabi sende . Ben bu uygulamayı bir 4 aylıkken bir de ek gıdadan sonra kabız olmuştu 6 aylıkken yaptım o kadar .