minnakleblebi 2 kilo verdim. 67,5tum şuan 65,5 um. Boyum da 1,70. Eski kilom 52-55 arasıydı ona dönmeye çalışıyorum. Hiç kaçamak yapmadım canım şeker ve paketli gıda konusunda. Arada kurabiye falan yapıyorum rafine şeker kullanmadan düşün. Ekmek olarak tamamen tam buğday ekmeğine geçtim o da yalnız kahvaltı için. Çok hareketsiz olduğum için çok yavaş kilo verdiğimi düşünüyorum. Dışarıya hiç çıkamıyorum maalesef. Evde ne yaparsam o. O da pek yeterli olmuyor.