Nesrinmomy bende aynı şekilde hamile olduğumu öğrenenlerdenim. Reglim gecikmemişti sadece hissederek test yapmıştım tek çizgi görünce kenarda kalmış test, ertesi sabah bi uyandım silik bir çizgi. Sonra çok test yaptım hepsi aynı çıkınca kan testi verdim 2 gün arayla. Sonrası 19 aylık bir bebiş☺️