Benim gribim kızıma geçti. Hırıltısı var bide sürekli burnu akıyo . 8aylık daha. Tıkanıklık yok ama akıntısı var. Gece hiç uyumadı. Bide üst dişi çıkmış onun ağrısıyla birleşince dehşet bişey gerçekleşti. Önerilerinz varmı yarkn doktora gidicez ama bu gece rahat geçsin bari