Gamzeemm Evrim5 bende kullanfim ogluk 5 aylikken aldik kullandm 10 aylikken yurudu bazen doktorlarin her dedigini yapmamak lazim eskiler bizleri nasil buyuttu
serebro Evrim5 oğluma aldım yararını gördüm. Hem bağımsız gezince hoşuna gidiyor hemde bende 10dk soluklanıyordum. Şuan 10ay3gunluk artık oyuncağı düşünce eğilip almaya çalışıyor diye pek kullanmıyorum.