Bebeğim 18 aylık emziği bi kere bıraktırmayı denedim baktım üzülüyor verdim . Bi kaç gün önce emziğinin ucunu koparmış başka verdim kendisi almadı emzik ortada hatta veriyorum almadı ama öyle bi huysuz ki doğru düzgün uyumuyor bütün gün emzik ağzındaydı önceden gece uyanınca hemen verirdim şimdi o yüzden doğru düzgün uyumuyo. İki gündür bişey de yemiyo çok üzülüyorum emziği verdim almıyor koptu diye korktu heralde