Oğlum 17 aylık gözünü daha açar açmaz ağlamaya başlıyor sebep yok ama nasıl bağırma adeta can sıkıntısından yapacak bişey olmadığından hayatı burnumdan getiriyor. Hiç bir güne kendimi insan hissederek başlayamadıgim gibi bütün gün böyle devam ediyor hemde aralıksız. Kendimi nefessiz çaresiz yorgun bitmiş hissediyorum artık. Gece uyumaz sürekli kalkar saatlerce oturur. Gidicek görüşecek kimse yok oda farklılık istiyor belki ama elden bişey gelmiyor. Çok yoruldum artık ağlama sesi duymak istemiyorum hiç bı şekilde mutlu edemiyorum asla ama asla iki dk oturup oynamaz biseylerle oyalanmsmi bı çocuk yok ya 😭😭 😭 24 saat eteklermde sürekli beni kaldırmaya çalışır ve ağlar başka hiç bir aktivite yok oyun kurmaya çalışırım Max 2 dk resmen kendimi eli kolu bağlanmış çaresiz bı şekilde ayrı bı dünya bırakılmış gibi hissediyorum 🥺🥺