Bebegimin ağzında pamukçuk oluştu hastaneye gittik ve Mikostatin verdi. 1 hafta oldu hiçbir işe yaramadı aksine ağzında arttı pamukçuk. Herşeyi dezenfekte ediyorum göğsümü siliyorum. Tam bebegimi memeye alıştırdım bu pamukçuk yüzünden gene emmiyor 😔 sagıp biberonda veriyorum. Başka ne yapabilirim bu pamukçuya dudakları felan da olmaya başladı çünkü.