Annebebek58 bebeğiniz hala kullanıyorsa 0-6 ay olanı, olabildiğince uzun süre kullanmasına izin verin. doktor öyle demişti. çene-ağız yapısı açısından 0-6 ay ne kadar kullanırsa o kadar uzun kullansın bebekler diye. ama minik gelip ağzından sürekli düşüyor, kendi atıyor ise büyüye geçebilirsiniz evet. ben de Philips avent ultra air kullanıyordum. 6-18 seti aldım ama büyük geldi bebeğimin ağzına. o yüzden daha 0-6 ayı kullanıyoruz bakalım. bebeğim 7 ay 20 günlük bu arada