Kızlar lütfen ne sanslısın bırak uyusun dua et vs gibi cümleler duymak istemiyorum cevreden yeteri kadar dinliyorum zaten en son buraya yazıp fikir almak istiyorum
Oğlum 11 aylık
Sabah 10 11 kalkış
Öglen uykusu en en gec 2 de 4 5 arası kalkıs
Akşam 7 gibi tekrar uyku 8 hatta ben bıraksam 9 da uyanma
Gecede 11 12 1 arası gece uykusuna geciş ve genel olarak hiç kalkmama
Ben oglumun cok fazla uyudugunu düşünüyorum 24 saatte 16 saatt uyuyor nerdeyse gercekten uyutmamak için oyunlar yapsam parka cıkarsam salıncakta uyuyom cocuk neden böyle yaa
Beşiğine koyarım 2 sallamaya uyur
Bu kadar uykuyu sevmesi önceleri hosuma giderdi ama artık korkuyorum dedigim gibi en fazla 2 bucuk 3 saat ayakta tutabiliyorum gündüzde uyandırsam erken saatte 8 gibi bu sefer 1 saat sonra aglıyo uyut diye uyutsem bu seferde öglen 12 1 de uykuyu almayınca kalkmıyor acaba uykuya megili fazla olmasının sebebi kanlarıyla veya herhangi bir hastalık belirtisi olur mu hiç bilgim de yok herkes normal bırak uyusun diyo ama ben cok kafama takıyorum artık