Edayl aaa oyle mi bilmiyordm.ben direk iett yi aradim 1 4 arasi hastane raporun olsa dahi, geri kalan saatlerde hasta raporin ya da randevun varsa binebilirsin dediler.karsiya hastaneye gtmem grekiyordi mecbur bndm metroya kmse de neden biniyorsun demedi o da ayri:/