Begumcan biz sallayarak uyuyorduk gündüz birden sallamayı bıraktım yatağa yatırdım yanınada ben yattım kafasını okşamaya başladım falan gündüz uykusu gelince eee eee diyo kendi kendine bende yanında bekliyorum pış pış diyorum uyuyp kalıyor gecede 1 saat falan sallardım uyusun diye şimdi onuda yapmıyorum kucağıma alıyorum çünkü gece uykusuna çok zor geçen bir bebeğim var kucağımda poposuna pış pış pat pat yapıyorum 5 dk içinde uyumuş oluyor 3 4 gün sonra kucaktan bırakıp yatağında pış pat yapıcam bakalım sonrada tamamen yatağında uyumasını beklicem