Adeviyee Rota virüs aşısını yaptırmamıştık yaptırmaya karar verdik ama 3. Aya kadar ilk doz alınacak yazıyor ama 24. Haftaya kadar tamamlanması lazım diyor iki doz olandan yaptırırsam tamamlanıyor şimdi alsak geç mi olmuş olur ne olur ilk dozu şimdi versek
Goksen_2 Adeviyee Bence geç olur ama aklınızı karıştırmak istemem doktorunuza sorun mutlaka Bn oğlumu ilk dozu 2. Ayda ikinci dozunu da 4. Ayda yaptırmıştım ☺️
BzeynepC Adeviyee ilk dozu icin son zaman 3.5 aylik oldugu zaman olabilir. Bize doktorumuz oyle soylemisti.
Atamom16 Adeviyee bizde bugün olucaz doktorumuz rota aşısının 3 ay 10 gün olmadan yaptırılmasını sonra yapılamıcağını söylemişti takipli doktorunuz varsa bir danışın isterseniz en güvenli bilgiyi o verir
Clm_aras Adeviyee Ya 2. ve 4. Aylarda yapılıyor yada 3 ve 5te yapılıyor. 2 doz halinde. Ama yinede doktorunuza danışın
Adeviyee Goksen_2 bize hemşiremiz Bilgi vermemişti biz de geç kalmışız acaba yaptırsak ne olur diye emin olamadım
CilekRecelim Bize ilk dozu 3 ay 10 günü geçmemesi gerektiği söylendi 3 ayken 1. Doz 5. Ayda 2. Doz yapıldı. 2 doz arasında tam 2 ay olması gerekiyormuş .