Yaaa gerçekten çok yoruldum her saat başı uyanmaktan acıktığı için mi alışkanlık haline mi getirdi anlamıyorum alarm gibi her saat başı uyanıyo emiyo geri uyuyo ben tam uykuya dalıyorum geri aynı şeyler 6 ay 4 günlük bi akıl verin bu süreci yaşayan yada geçirmiş anneler ha bu arada hatırlayan varsa uyku eğitimi veriyorum diye post açmıştım geçen hafta sallamadan uyuyo artık başardım çok güzel uyuyo msşallaH diyim 🤙🤙🤙