pembeblog Atak mı bilmiyorum gece 10da uyur 2 ,5 , 6 da sesler çıkarıp uyaniyor emdikten sonra uyur. eskiden uykuda beslerdim sabah 9 gibi kalkiyor gunduz yarım saatten toplam 4 uyku yapiyor. Sizin düzen nasıl?
Selen95 pembeblog 8 de uyur , 12, 3,6 da emmeye kalkar . 7 de uyanır. Ama 2 gecedir çok sık uyanıyor hatta uyumuyor neden böyle oldu anlamadım .
Damla0909 pembeblog bziimkide 3 aydır hep gece 2 de yatar kafasına göre kalkar sabahta 11 de kalkar gündüz bir kere yatar bazen yatmaz 😂😂
Lorien pembeblog benim bebeğimde 10 gün önceye kadar gece 1 gibi uyurdu ama hiç uyanmadan emzirip sabah ederdik . Şimdi uykusunu öne çektik ama gece 4 te uyanıp bir daha yatağında yatmıyor kucağımızda uyuyor. Hangisi daha iyi bilemedim bende😃😃
121015 Sizinki iyiymiş 😅bizimki 10 da uyur 12 de kalkar 2 de kalkar 3 de kalkar sabaha kadar 677888 kez kalkar 😅gündüz de yarım saat uykular yapıyor artık eskiden onu da yapmazdı 3 kez yapıyor toplam 1 buçuk saat de öğlen uykusu