Prensesannesii34_ Akşam 9 da bağladım altını sabah 7 de açtım .Sabah ki beze,Belki bir yada iki defa işemiş . Neden çişi azaldı . Sizin de böyle mi ?
Durukusunannesii Prensesannesii34_ kızım 3 aylık gece saat 11-12 gibi baglıyorum 6-7 gibi degstriyorum aynı sekılde 1-2 kere içiyo ama gece zorla emziriyorum oda 5 dkka 10- dk tam doymadıgı icin yapmıyor doktor sorun yok dedi
Eylulunannesiiii Prensesannesii34_ bu aralar hepimizin genel sorunu bu galiba. Dünden beri bir sürü post açıldı bu konuyla ilgili. Bende aynı sorunu yaşıyorum. Enfeksiyondan şüpheleniyorum.
Ahimess07 Prensesannesii34_ ilk defa mi böyle oluyor benim kızımda 8 aylık bir hafta önce aynısı oldu ertesi gün normal şekilde aldım bezini
Anne80 Prensesannesii34_ benim kızımda böyle tutuyor bazen altınınaçınca yapıyor 😂 canım mesanesi büyüdü arrık zırt pırt çiş kaka yapmaz demişti doktorum
Prensesannesii34_ Durukusunannesii bende gece 3-4 defa emziriyorum ana sabah bezini açınca çok şaşırdım
Prensesannesii34_ Eylulunannesiiii pek fazla foruma bakamadım bu kaç gündür . Bende enfeksiyondan şüpheleniyorum ya nasıl anlarım
Prensesannesii34_ Ahimess07 zamanla azalmıştı sabah ki bezinde çiş ama bugün nerdeyse bir kere filan yapmış herhalde
Prensesannesii34_ Anne80 zaten kakayı 5 günde bi yapıyor çiş de böyle olsa yandım . 6 aylık daha ilerleyen zamanlarda öyle olur sanıyordum
Eylulunannesiiii Prensesannesii34_ ben bugün doktora götürücem muhtemelen idrar tahlili yapıcak. Ancak idrar tahlili ile anlaşılabilir. İdrarı koyu renkli ve kokuyorsa huzursuzsa enfeksiyon olabilir bizim bu şekilde olduğu için tedirginim.
Bihter34 Prensesannesii34_ altını açınca çiş yapıyor mu? Benim kızımın en büyük belirtisi oydu. Her altını açmamda çişini yapardı. Bazen ağlardı açardım çişini yapıp susardı. Cahillik işte. Sonra doktora gittim meğer enfeksiyonu varmış. İyileştikten sonra hiç yapmadı.
Ceylane Prensesannesii34_ nasıl yani kakasini 5 günde bir yapiyo. Doktora görünün bence. Benim kızım günde 1 2 yapar kakasini bazen 3. 1 yaşında ama önceleride aynıydı hatta fazla yapıyor icinde bisey kalmiyor diy3 sorun ederdim sonradan düzeldi sayısı
Anne80 Prensesannesii34_ bide gece emmesi azalınca öyle olmaya basladı benkm kızımınki acıkınca uyanır dediler diye uyandrmıyorm artık
momsaylin Gece emmezse genelde oyle oluyir gece saat basi kalkarsa bezi kaldiramaz durumda kaliyoru.😀
Prensesannesii34_ momsaylin uyumadan bir saat önce ek gıda verdim . Neyse işte 2 saate bi kalkardı emmeye bu sefer 3 defa filan kalktı emmeye . Sabah memem taş gibi olmuştu çok ağrımıştı sağdım hatta
Prensesannesii34_ Eylulunannesiiii bizim de sarı renkti ama bezden mi öyle gözüme göründü bilemiyorum . Ek gıda yediği için çişi kokar mı ? Kokuyordu çünkü . Çok şükür huzursuz filan değil ama
Eylulunannesiiii Prensesannesii34_ henüz ek gıdaya geçmedim bilemiyorum. Ama enfeksiyon varsa idrar çok ağır kokar.
Prensesannesii34_ Alptugmomy sağlık Ocak’ları test yapıyor mu enfeksiyon var mı diye idare filan alma
Prensesannesii34_ Eylulunannesiiii çok ağır değil yaklaştırınca kokuyu aldım . Sağlık ocağı idrar testi yapar mı enfeksiyon için
Asyaipek Prensesannesii34_ benim kızımın da öyle oluyor bazen kuzum ya gece takıyorum sabah uyanınca alıyorum bi iki kefe çiş yapmış oluyor ama gece emerek uyuyan bir bebek meme ağzında sürekli emiyor süt geliyor biliyorum aç olamaz bazen dolu çiş oluyor bazen bi iki defa çişlemiş oluyor rahatsız eden bi durum yok ama ben huysuzlandıgını görmüyorum sabah bezinde çiş azsa eğer yeni taktığım bez iki saate bi kilo çiş doluyor altıncı ayından beri böyle ara sıra oluyor şuan 5gün sonra 7aylık oluyoruz