Arelin-annesi Meraba güzel anneler.. yaklaşık 2buçuk ay önce spinal sezeryanla doğum yaptım estetik dikiş var karnımda fakat ameliyat izimin orda küçük taş gibi sertlikler var bu normal mi? Benm gibi spinal sezeryan olan anneler sizdede aynı durum varmıı acaba?
Durukusunannesii Arelin-annesi yani taş gibi değil ama çok hafif kabarıklıklar var oda zamanla geçer daha çok yeni cnkü
Hazalerd Arelin-annesi merhaba canım bende spinal sezaryen oldum zamanla dağılıyor benimde 3 ay oldu doğum yapalı
Arelin-annesi Durukusunannesii kabarıklık değilde dokunduğumda iç kısımda ufak ufak sertlikler geliyo elime sadece 🤷🏻♀️
Halee_bilgee48 Bendede durum aynı yapıştırma benim dikiş yerim 2 ay oldu doğum yapalı. Sertlık var doktorum kontrolde bana böyle sertliklerin olacağını zamanla düzeliceğini söyledi. Ve hala o dikişlerimin olduğu yerdeki deriyi hissetmiyorum sadece
Arelin-annesi Halee_bilgee48 evet benim de yapıştırma oluyo galiba o estetik dedikleri.. umarım zamanla geçer 🙏🏻