ozlem21240493 bizi de atak yıkıp geçmişti. Bir de o sırada odasını ayırmak zorunda kalmıştım baya yorucu bir dönemdi. Şimdi 5 ay 21 günlük kızım hatta bir sonraki ataktayız🙈😂 ama geçiyor anneler. Sadece sabır. Düzeninizi bozmayın. Yeter ki uyusun diye kucağınızda uyutmayın alışıyorlar. Ben bir de bunu bıraktırmaya uğraştım o yüzden diyorum. Tabi eskisi gibi muhteşem kesintisiz uykular beklememek lazım artık 3 saat kesintisiz uyuyorsa benim için o gece çok iyidir☺️