2021eylul benim oglumda da mantar vardi, doktor kortizonlu kremleri 3 günden fazla kullanma demişti. Bebek cildini daha cok tahriş eder demişti. En son ben 2.cocuguma hamileyken eşim doktora götürmuştü. Başka bi doktor bi karışım krem önermiş, onu almiş eşim ,kullaninca geçti mantari. Egzamaya görede bi karışım hazırlayabilirler doktorlar. Kuru mu,yoksa sulu egzama mı buna göre ilac önerirler. Benimde egzamam var elimde,deterjanlardan oluyor benimki ama momecon ve fito kremi karıştirip sürünce geçiyor benim ki. Bebeklerde kullanabilir mi bilmem