Allah rızası için biri yardım etsin en son sinirden kendimi öldürücem ya delirmek üzereyim herşey büyüdükçe düzelir iyi olur derken dahada bok oldu 6 buçuk ay gaz geçtim ne gecemi bilirim ne gündüzümü yemin ederim sabahlara kadar ağladigimi bilirim çok şükür bitti derken şimdi diş başladı şuan 7 aylık ve iki dişi çıkmış çıkmasına rağmen uyumuyor huy etmis belki inanmicaksiniz ama bizim uzun uykumuz yok ne gece ne gündüz bugün 11 buçukta zorla uyuttum saat 3 te uyandı 5 buçuk gibi uykusu geldi uyuttum şimdi yine uyandı ama uzun uyumadı yani uyandı geri uyuttum öyle bu saati gördük biz hep böyleyiz aralıksız 4 5 saat uyuduğunu bilmem gündüz uyuyor desem oda yok gündüz en fazla 15 20 dk ben ne yapicam artık sinirlerimi kontrol edemiyorum bende normal insan gibi 4 5 saatte olsa uyumak istiyorum doktora götürüp en son uyku ilacı alicam gaz verken gene yorulup uyuyordu ama artık oda yok bu çocuk uzun uyku olmadan nasıl dayanıyor anlayamıyorum