Lokum Bebeğim çok ağlayan bir bebek değil ama göbeği şişti dr göbek fıtığı dedi bant verdi geçer dedi böyle durum olup geçen var mı neden olmuştur
Mervekaraalp Lokum ıkınmaktan oluyor canım benim bebeğimde de var fıtık korseli aldım ama kullanmadım şimdi bebeğim dört aylık küçüldü bayağı.
Edward Canım ne yazık ki yine gazdan dolayı oluyor bu gaz insanın maf ediyor.. çocuk kendini çok kastığı için öyle oluyor..