Merhaba anneler 3 ay 21 günlük oğlum ve çok gazı olan bir bebek internetten araştırdım ve humana kimyonlu rezene çayının gazlı bebeklere çok iyi geldiğini gördüm kullanan var mı aranızda fikir verebilir misiniz sürekli acile gidip lavman yaptırıyoruz gazı için