Merveliya1 terlemesi astimindan kaynaklı canım alerjik olduğu için bunyesi normalden çok terler dediler Allah’tan çok fazla tikanmiyor bahar gelince sıkıntımız oluyor ilk 4 aylıkken yattık hastanede o zamanda mı alerjiden di yokda usutmekten mı onu bilmiyorum ama ateşi çıkmıyordu sadece tukaniyordu bu bebeğimde inşallah olmaz diye çok dua ediyorum çok yıpranmış tık ilkinde senin bebis nasıl oldu daha iyimi