Ervairmak Linaguven hastane bilmiorum Ma bi arkadaşım etimesgut güzellik merkezine gidio Bi arkadaşım da cukurambarda biyere gidio
Fatmafehmi Linaguven ben mediparka gittim ama pahalı dışarıda güzellik merkezlerinde arkadaşım suan 1200e gidiyor ben 2509e gittin çok uçuk fiyatları bence güzellik merkezlerine gidin
OgretmenimKukla Linaguven Yok hayır yanma falan olmadı, iz de kalmadı. Yüz bölgesi daha çok çoğaldı. Yüzüme yaptırdığıma pişman oldum. Bir iki taneydi oysaki 🤣 uyarmadılar da beni. Bu yüzden memnun kalmadım.