Giray bende relaktaz kullandım yaklasık 3 ay . Sesli kakayı zaten kullanmasamda yapıyordu ama ishal yapmadı hatta bir süre sonra 5 6 günde bir kaka yapmaya başlamıştı. Bir kaç gün daha kullanıp deneyin her gaz damlası bebeklerde farklı tepki veriyor.