Selimegzoglu 4 gün önce sezeryan doğum yaptım şuan hiç iyi durumda değilim çok ağrılarım var korse kullandım ama iyileştirme sürecini uzatıyor gibi geldi bilgisi olan yardımcı olabilir mi
Durukusunannesii Selimegzoglu Doltprum 1 hafta snra kullanmaya baslayablcegmı söylenmişte bende taktım iyiki takmısım agrılarım hemen geçti karnımdaki o cıvıklık gitti sarkma olmadı .
Aysess38 Selimegzoglu benim doktorum hiç önermedi ya , yapışıklık yapıyormuş organlarda falan filan diye duydum burda tam bilmiyorum da o yüzden mi , bende doktorumun vardır bir bildiği diye kullanmadım hiç ..
E136Z136 şalla sarmıştım ama kilo aldım baya göbek duruyo korse 40 çıkınca taktım 1 ay düzenli sonra dayanamadım çıkardım hareketlerimi engellemeye başlamıştı askılı lateks korse kullanmıştım siz sorun doktorunuza en iyi şekilde sizi o yönlendirir hastaneden çıkınca kullandım diyenlerde oluyo çünkü dikişler zarar görmesin bunu da en iyi doktorunuz bilir
Begumbulutt Benim doktorum da karın kaslarını daha da yumuşatıp zayıflattığı için kullanmanı önermiyorum, bol bol emzir gerek olmadığını zaman gösterecek demişti ,2 ay oldu iyi ki de kullanmamışım ..