birtosbikannesi ayy ne güzel tam ayındasın hemen hiç dusunme yaptır cnm ne güzel emer uyur emer uyur zorluk etmez dönmeyi bilmiyor bişey edemiyor canını yakmaz sonucta ben essek lik ettim aslında essek lık de degilde maddiyat yüzünden bekledik 9 aylıkken yaptırdık sünnet esnası sonrası gık demedi hani masallah dayanaklı cıktı yavrum ama doktor annesi bu cok hareketli en az 4 gün pesinde asker gibi dolancan dikişine zarar vermemesi için dedi o 4 gün hep kucagımda gezdik bıraksam emekli ek ayaga kalkacak oynıcak canını yakacak korkusu ile cok yoruldum 4 gün yemek as yapamadım bile sonrası 7 gün olunca duş aldı ve zaten dikişi kaynamıstı iyice sorun yasamadık hiç suan 11 aylık sekil felan aldı baya güzel duruto😂